Gør hverdagen nemmere med tidsregistrering!

Mangler du et overblik over, hvordan timerne på kontoret er fordelt og hvad de bliver brugt på? Løsningen til dette er heldigvis ret simpel og lige for næsen af dig. Svaret er nemlig; Tidsregistrering.

Tidsregistrering er med til at give dig et overblik over, hvor dine timer bliver brugt og på hvad. Det behøver ikke nødvendigvis at være i forbindelse med udfordringer på arbejdspladsen, men kan ligeså vel være, fordi I gerne vil optimere jeres timer og bruge dem mest muligt effektivt.

Derfor skal du overveje tidsregistrering

Som kort nævnt før, så kan tidsregistrering altså være med til, at I bruger jeres tid mest effektivt. Det kan enten være med til at løse problemer i forhold til spildtid, som man allerede ved eksisterer, men kan også være med til at indse nogle hængepartier, der er uden at du vidste det.

Dette skal du overveje inden

Overvejer du, at et tidsregistreringssystem kunne være noget for jer, så er der nogle enkelte overvejelser, som du skal gøre dig inden. Det er blandt andet:

Hvad skal systemet hjælpe dig med?

Ved at vide på forhånd, til en vis grad, hvad det er, du vil have ud af systemet, vil det gøre det nemmere for dig både at få det helt rigtige værktøj, men også at komme bedst muligt i gang. Så overvej formålet med tidsregistrering!

Overvej hvem dine kollegaer er

Du tænker – “Det gør jeg dat?” Men er der noget, som kan ryste folk af pinden, er det nye teknologi-systemer. Hermed ikke sagt, at det ikke kan lade sig gøre. Men det skal med i overvejelserne og tages hensyn til. Alt efter virksomheden, arbejdet og hvilken generation de er præget af, kan erfaringerne og gå-på-modet variere. Så når du er på udkig efter et system til tidsregistrering, så undersøg hvor brugervenligt det er og sammenlign det med dine kollegers IT-kompetencer.

Det kan være svært at finde rundt i

Teknologi generelt kan være en svær verden at finde rundt i. Specielt når det kommer til sin virksomhed og optimering af arbejdet, så vil man allerhelst have det bedste af det bedste. Men det er endnu svære at finde hoved og hale i et system, som man ikke selv kender til. Hvilke ting er gode, hvad skal det kunne og lignende. Så tag kontakt og hør nærmere. Et indviklet system kan med den rette kundevejledning være ideel, og det nemmeste system med en dårlig vejledning er ubrugelig.